19 feb. 2007

Zonterapi hos Greta ...

Ja, idag är det måndag igen och på måndagarna efter jobbet är det dags för zonterapi och bindvävsmassage hos Greta, berättar Pixi idag måndagen den 19 februari 2007.

Först äter jag middag hos Mem, idag bjöd hon på vääääärldens godaste hemgravade lax! Sen följer hon med till Greta. Och medan jag ligger på Gretas bänk och blir masserad i en timme och mer så pratar vi om hälsa och sjukdomar och mat och allt nyttigt och onyttigt och ... har jättetrevligt! En riktig pep-talk-kväll, alltså. Urbra!

Och mina eksem är MYCKET, MYCKET bättre nu! För jag har OCKSÅ varit jätteduktig med detox maten. Fast börjat dricka lite kaffe ... inte bra ... Men BRA är att jag håller vikten och är på väg ner på allvar nu!

Och så fick jag några mail - Christina från äta-bör-man-annars-dör-man och som skriver att hon håller med mig och håller på Kate:

Jag kan bara hålla med...Heja Kate...och samtidigt måste jag säga att jag mår illa av dessa avmagrade modeller som bara är skelett med skinn utanpå.

Och Jessica från escaaa skriver:

Verkar inte som att det kommer bli någon större förändring heller ...

och då menar hon det trådsmala skönhetsidealet som bara passar avmagrade modeller.

Vad tror du? Kommer det att förändras? frågar en helt-nöjd-med-sin-dag Pixi nu på måndagskvällen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...