3 juli 2006

Detox Diet - Pixi gick ner 1,8kg!

Ja, det är alldeles sant, säger Pixi. Detox dieten var effektiv! Den här veckan med 3 dagars detox bantning har jag gått ner 1,8 kg!

Jag kan verkligen rekommendera detox, som en snabb bantning om man vill gå ner några kilo snabbt. Men, man får räkna med att man kan få on i huvudet. Och känna sig trött. Och man kan bli sur och grinig. Och tycka livet är såå trist! Men - det går över!

Så Pixis heta tips är: Håll ut med Detox!

Nu ska Pixi börja packa för hon reser bort imorgon. På semester till ön och hon kommer inte hem förrän i början av augusti.
Men jag kommer att höra av mig, lovar hon. Det värsta är bara att jag inte har någon våg, så jag kommer inte att kunna väga mig på nästan en månad!


Mer om Pixis Detox Diet:
Pixis Diet börjar i morgon
Detox Diet Dag 1
Katastrof ! - Detox Dag 2
Do It Now - Detox or Die!
Detox Diet 3 dagar - Pixis nya plan
The New Detox Diet
Detox Diet - Första ...
Detox Diet - Andra ...
Detox Diet - Tredje ...
Detox Diet - Pixis slutrapport


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...