18 jan. 2011

Mayo-klinikens Diet! Måndag & Tisdag!



Mayo-klinikens diet är jättebra! Jag gick ner 3 kg på en vecka! Yes! 
Pixi är stolt idag. Jättestolt!

Nu har jag bara 10,5 kg kvar att gå ner! ... Bara? 10,5 kg ... kallar du det bara, Pixi?

Ja, om Olga kunde gå ner 36,6 kg på ett år, så ska väl jag kunna gå ner 10,5 kg på ... ja, fram till midsommar, i alla fall? Eller hur? Jag har jag ju gått ner 3 kg på en vecka! Och i den här farten så ...

Ta det lungt, för i himmelens skull, Pixi! Du vet ju att om man går ner i vikt för fort så ...

Så vadå?
Åjo, Pixi vet nog. Men just nu går ingenting att hindra henne. Nu kör hon på för fullt och är inne på sin andra vecka med Mayo-klinikens diet! Nu ska här bantas!

Och här är dag 1 och dag 2 Mayo-klinikens diet:

Måndag:
Lunch - Fruktsallad, så mycket som helst.
Middag - Mycket kött, selleri, gurka. Kaffe.

Tisdag:
Lunch - Kall fågel, tomater. Grapefrukt.
Middag - Kokt kål. fågel, morötter, tomater. Grapefrukt.

Och till frukost alla dagar - 1-2 ägg, 1 grapefrukt och svart kaffe, utan socker!

.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...