9 maj 2007

Mail - Pixi fick ett mail ...

Pixi fick ett mail från Theresia på toppkropp, som skriver ...

Hej Pixi! Har en undran... Du berättar aldrig hur det går för Dig i din viktminskning. Skulle vara kul att veta hur mycket du har tappat. Superkul blogg! Läser alltid! //Theresia

Theresia, du har träffat min ömma punkt! säger Pixi med sååååå dåligt samvete! För du har alldeles rätt - det var himlans länge se'n jag rapporterade om min bantning! Och det enda skälet till det, det är helt enkelt att jag har ingenting särskilt att rapportera om. För jag har stått still nu nästan hela våren ...
Och jaaaa, jag skäms! Riktigt ordentligt för jag har 5 kg kvar att gå ner! Så tack, Theresia, för att du ställde frågan. Nu SKA kilona bort!

Och Pixi håller ABSOLUT med Theresia som också säger att:
Frågar man ingenting, får man ingenting veta!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...