11 jan. 2007

Kikki har hållit vikten!!! Grattis!!!

Kikki 10 kg plus .... och Kikki 10 kg minus

Kikki Danielsson
, 54, klarade sin 10 kilos bantning på 8 månader! läser Pixi i aftonbladet idag. Och Kikki, hon är idag både lättare OCH lyckligare:

" Ja, jag ser en annan blick när jag ser mig själv i spegeln jämfört med vad jag gjorde för bara ett halvår sen. Jag har fått nytt och bättre självförtroende. Jag vet vad jag kan och vill och det är jag som bestämmer i mitt liv idag!"

Och den stränga Anna Skipper, 38, som varit hennes kostrådgivare i TV-programmet Du är vad du äter, säger:

"Kikki fick en indisk specialdiet, men EN STOR DEL AV FRAMGÅNGEN ÄR MOTIONEN: tio minuter power plate och 20 minuter stavgång. DET FUNGERAR FÖR ALLA som vill tappa vikt."


Jaså, ja då behöver vi ju inte egentligen särskilt komplicerade bantningsdieter, tänker Pixi som måste tillstå att hon är ganska så avundsjuk på Kikki som lyckats så bra. Med sin powerplate.

Det är bara att motionera en halvtimme om dagen ... i 8 månader ... och äta klokt ...


1 kommentar:

Anonym sa...

hej du! ville bara höra hur det gått för dig med purjolökssoppan..funderar själv på att testa men vill höra hur du uppelvt den! kepp up the good work med bloggen, läser dig varje dag : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...