22 nov. 2006

Pixi tror inte att det är riktigt sant ...

men hon har FAKTISKT hållit sitt nya träningsschema!
Ja, det är HEEELT OTROOOOLIGT! säger Pixi idag onsdag. Igår började jag morgonen med en kort meditation, så fortsatte jag med lite yoga och gick en morgonprom med stavar innan frukost! På kvällen GICK jag till mötet jag hade, en timme fram och tillbaka i duggregnet, en "rask" promenad alltså. Och ikväll ska jag ta en yoga-klass ...
Jag fortsätter med GI-n, inga problem med det.
Men vad har egentligen hänt med mig? Allt verkar gå som på räls nu, utan att jag ens tänker på det ... Och det är väl bara att säga tack till min "inre tränare" som ÄNTLIGEN verkar ha vaknat. TACKTACKTACK!TACK!

MEN ... jag undrar varför vågen visar mer efter de här två dagarna, istället för mindre ... och yogan har jag det verkligen inte lätt med. Solhälsningen är så SVÅR att få till.

Här är förresten Deepak Chopras sajt, Deepak Chopra Center i Carlsbad Kalifornien ...

Och det var allt från en glad Pixi idag den 22 november 2006!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...