25 nov. 2006

Hur har det gått med yogan, Pixi?

Jo, jag var på yogan i torsdags och det gick JÄTTEBRA! Det var på SATS, och deras yoga är ju mer som gymnastik, typ, så oj vilken träningsvärk jag hade igår! Men den är SÅÅÅ bra. Man går igenom hela kroppen - en entimmes helkroppsstrech, liksom ... Och jag blev så inspirerad av den indiska bakgrundsmusiken vi hade, så jag störtade iväg till Vattumannen på Drottninggatan idag och köpte en Ravi Shankar skiva. Sååå bra att lyssna på när man vill hitta sitt inre lugn!

Jaså, det säger du ... Så du kommer alltså att fortsätta?
Klart jag ska! säger Pixi självsäkert ... som vanligt ...

1 kommentar:

Theresia sa...

Hej!! Såg at du hade köpt ravi Shankar... Intressant, jag trodde att bara jag i hela världen hade en skiva av honom :) Lycka till med det nyttiga livet. Jag läser ofta din blogg. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...