19 nov. 2006

Träning - Next Stop, Pixi! Yoga ...



Idag har jag varit och tränat! säger Pixi som är SÅÅÅÅ STOLT!

Ja, jag gick iväg till SATS och tog en Pilates-klass ... I JUST DID IT! Jag bara gick dit utan att tänka. Jag begriper ingenting!
I morse när jag vägade mig, som vanligt på måndagar, så stod vågen fortfarande still. Jag håller vikten - jag har alltså INTE gått upp fast jag äter alltmöjligt nu, inte bara GI.
Och så gick jag upp en timme tidigare i morse och MEDITERADE. Det lärde jag mig för några år se'n när Mem drog iväg mig på en Depak Chopra workshop. Se'n försökte jag mig på lite morgonyoga. Och efter det gick jag en kort-kort promenad runt kvarteret före frukost.

Pixi är HELT förbluffad över sig själv ... och hon undrar vad som hänt ...?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...