2 sep. 2006

Mail - Kom-igång-råd till Pixi ...

Det är SÅ SVÅRT att komma igång med träningen, säger Pixi. Och att gå till gymmet ... det bara gåååår inte! Fast det bara tar 2 min att gå till mitt gym, som är världens bästa, så kommer jag bara inte iväg! Kan någon hjälpa mig? Har ni några goda råd! Och Hannele från hem.passagen.se/solovetski mailade genast till Pixi och skrev:

Jag går till gymmet för det har kostat massa pengar och det är dumt att låta bli.

Så rätt ... tänker Pixi ... Och Mem har engagerat sig i frågan och säger: Bestäm dig för att gå 2 gånger nästa vecka, och tänk bara på det. Inte på veckan efter och att du ska gå då. Och så tar du fram kalendern och bokar 2 tider. Helt enkelt. Du bara gör det. Se'n berättar du på pixislim hur det var ...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...