20 aug. 2006

Nu har Pixi bestämt sig!

Det blir GI.
Jag har gjort lite research och fastnade helt enkelt för GI, säger Pixi. Dels så känner jag några som GI-at, och de tyckte det var bra. Se'n läste jag lite om olika dieter och GI verkar ganska enkel och det man får äta verkar gott och bra. För jag måste äta mat, jag tror inte att jag skulle kunna leva på pulver som Stina gjorde fast hennes pulverdiet var effektivt för henne.
Så imorgon kör jag igång med den första fasen som GI-guruna kallar Rivstart och som man ska hålla på med i 10 dagar. Och det passar mig tidsmässigt också, för om 10 dagar kommer jag att resa bort på några dagar i jobbet och om jag börjar imorgon kommer jag precis att hinna avsluta GI-rivstarten.
Jaaa, jag har faktiskt planerat den här slimmingomgången bättre än vad jag gjort förut ...


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...