20 aug. 2006

Imorgon ...

ska Pixi starta sin nya slimming efter sommarens motgång.

Ja, innan semestern hade jag ju gått ner 3 kilo bl a med Detox Dieten, och det tycker jag var jättebra! säger Pixi.
Jag trodde ju förstås att jag skulle hålla det. Men det gjorde jag ju inte. Nästan 2 kilo gick jag upp. Men det gör inget för sommaren var JÄTTEBRA och jag känner mig MYCKET bättre och SNYGGARE! Nu är mitt mål att gå ner 7 kilo till jul och det är om 4 månader.
Vad jag lärt mig på det här är att man ska ha en strategi, en plan som man följer. Och den ska jag fundera på. Det finns ju så himla många dieter man kan gå på, och just nu vet jag inte riktigt vilken jag ska ta. Det är det jag ska bestämma idag!

Och Pixi äter sin frukost med tankarna snurrande runt olika dieter - Atkinson, Cambridge, Stenåldersdieten, Flygvärdinnedieten, GI, Sonoma-metoden, Pulverdieten, Montignac-metoden, South Beach, Scarsdaledieten ...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...