23 aug. 2006

GI - Pixis Dag 3

GI-Frukost: 2 kokta ägg, 2 skivor skinka, lite lätt-crème fraiche, 1 kopp kaffe, 1 multivitamin & 1 Omega 3
GI-Lunch: En jätte-tallrik sallad / grönsallad, paprika, morotsstavar, tomat, gurka, olivdressing, vatten, 1 kopp kaffe
GI-Middag: Skinksallad med gurka, alfalfagroddar, grönsallad, olivdressing, vatten, 1 kopp kaffe
Mellanmål: vatten, kaffe, mintte

Idag mår jag jättebra, säger Pixi, och konstigt nog inte alls sugen eller hungrig utan bara pigg! Och det känns som om magen krymper.
Jag äter ju lunch på jobbet och det var pasta idag. Veg-pasta. Jaha, tänkte jag, då blir det bara sallad. Aldrig trodde jag att jag skulle klara eftermiddagen på det. Men det gjorde jag och det tack vare att köket gjort en SuperDuperOlivdressing. De salta oliverna till de lite söta morötterna var sååå himmmla gott! Jag försökte göra om den hemma på kvällen, men det blev inte lika bra. Men jag ska göra om den och ni ska få receptet.
Lovar Pixi onsdagen den 23 augusti och säger godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...