11 juni 2009

Pixis kompis Elli har gått ner 5 kg!!!


Gått ner 5 kg - ja, det har Pixis kompis Elli gjort! Ett stort grattis!!

Pixi intervjuar:

Hur har du gjort, Elli, för att lyckas?
- Ätit mindre, en blandning av GI och bantat efter min blodgrupp. Och gått promenader varje dag, med stavar.

Är inte det tantvarning att gå med stavar?
- Kanske, men det bryr jag mig inte om. Jag är så överviktig så att jogga och gå på gym funkar inte för mig just nu. Och det är mycket mer effektivare att gå med stavar än utan - och så får man upp farten. Power-walk!

Men vadå, äta efter din blodgrupp?
- Ja, det är en ny metod som bygger på att man äter efter sin blodgrupp. Vilken kost som är bäst för att få sin idealvikt och förbättra hälsan.

??? Kan det vara nå't, tänker Pixi ...

- Det är en naturläkare, Peter d'Adamo, som har forskat i det här och han har kommit på att är en metod som fungerar.

Det låter intressant ... och Pixi bestämmer sig för att återkomma i ämnet lite senare.

- Och jag är jätteglad att gått ner mina 5 kg! Men, mitt mål är att bli av med 30kg. Och det blir nog inte lätt ... avslutar Elli den här intervjun.

Pixi lovar att hon med spänning kommer att följa Ellis väg till minus 35 kg och forska mer i hur man äter rätt för sin blodgrupp ... Såååå ... Stay on!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...