12 juni 2009

Sven Melander gick ner 25 kg!


Sven Melander gick ner 25 kg på tre månader!

Hur gjorde du för att banta 25 kg, Sven? undrar Pixi.

- Jag åt grönsakssoppa och välling och selleri ... jag gick alltså på en hård diet. Började motionera och spela golf ..., berättar Sven Melander för Aftonbladet och Expressen. Ja, jag hade misskött mig en massa år och tillslut tänkte jag att det fick tamejfan vara nog. Jag måste göra något radikalt.

Misskött dej?

- Högt blodtryck och hjärtpoblem, allt på grund att jag var överviktig. Jag hade både rökt och supit mer an många andra under mina över 60 år.

Det låter inget vidare, tänker Pixi. Men du, var det inte svårt?

- Nehej, bara man kom igång gick det lätt. Och tidigare så förlorade jag mina pengar på spriten. Nu kommer jag istället att tjäna mina pengar på att spela berusad i TV! säger Sven.

Hmmm ... tänker Pixi ... men då är det bara att ge dig ett stort Grattis till din minus 25 kg, Sven Melander!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...