30 juni 2007

George Michael - Pixi var på Globen!



George Michael på Globen den 29 juni!
Ja, jag var där! berättar Pixi. Mem fyllde år och det blev hennes födelsedagspresent från mig, och George Michael, han firar 25 år som artist, vilket han förresten verkar ha hållt på med ett bra tag nu, men ... vilken show det blev! Och jag, jag bara ääääälskar Freedom 90, Too Funky och så Everything She Wants när han hade Wham.



Men George, han såg så ensam ut där på scenen. Bara han med en jättelik ljusshow och några musiker i mörkret bakom honom. Och han har haft det himla tufft med depressioner och annat svårt som när hans pojkvän dog i Aids för några år sedan. Det skrev the Independent här i en intressant artikel som INTE bara handlar om droger och sex, som det brukar göra när media skriver om George Michael.



Och så måste jag ju bara ta reda på om George Michael har några tips på att hålla sig i form? Har du det George? Någon diet? Hur tränar du?

My favourite food is pizza, salads and chocolates!
Det svarar George, 1.83 m lång och XX kg tung.


Pizza!!!! Himmel, tänker Pixi. Ja, du ser ganska fyllig ut, där på scenen ...

Men George, längtar du inte efter lite grekisk mat ibland? Din pappa, som kommer från Cypern, den grekiska delen av ön, hade ju en restaurang i London. Så du har ju grek-cypriotiskt ursprung. Och här har jag ett jättegott recept från Cypern med grillad halloumi och sparris - ett smalt recept, och 10 0000 gånger bättre mat än pizza!

Ett litet tips från Pixi till George Michael, alltså!
Och här är ett litet tips till, från dn och det är deras recension av konserten på Globen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...