23 jan. 2012

Pixis Måndagsvägning v 3


Idag visade vågen 79,0 kg prick!
Och Pixi är stolt!
Så här:
- 1,0 kg från förra veckan
- 1,2 kg från utgångsvikten
= 11 kg att gå ner ... !

- Ja, jag vände trenden från förra veckan då jag hade gått upp 1 kg! Och nu är det bara att fortsätta ner, kommenterar Pixi.

- Vad jag har gjort för att banta här veckan? Jo, i början av veckan gjorde jag ingenting, för den här veckan har varit lika hemsk som veckan innan - jobbigt på jobbet, hemskt, helt enkelt, och jag fick influensakänningar, ont i kroppen och frusen och ont i huvudet. Och så det här vädret, snö! Jag vill ju att det ska bli vår nu! Men så tänkte jag, att så'na där saker ska INTE få mig på fall. Näpp! Fokus, ska det bli istället!
- Så när helgen närmade sig gjorde jag Kirstey Alleys Gröna Soppa, en bantarsoppa, jättebra! Receptet kommer! 
- Och så igår söndag gick jag och Poppe i 2 1/2 timme, och jag hade förstås mina stavar. 
Och imorse - då var jag på gym!!!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...