14 jan. 2012

Kirstie Alley - Banta eller dö!


Banta eller dö! det sa läkarna till Kirstie Alley, "the Fat Actress", för några år sedan. Kirstie hade fastnat i jojo-bantningsträsket (precis som Oprah) och hennes gallopperande vikt satte så'n press på hennes kropp att det var risk att hon skulle få en hjärtinfarkt!

Innan hennes enorma viktuppgång hade hon varit taleskvinna för bantningsföretaget Jenny Craig, och då var allt frid och fröjd. Hon gick ner till 66 kg. Men så slutade hon där och katastrofen var ett faktum. Hon gick upp 38 kg!

- Jag frossade i kinesisk hämtmat och pasta dränkt i smält smör ... och när jag klev upp på vågen efter femton månader vägde jag 103 kg! har Kirstie berättat för tidskriften People Magazine. Och när jag blir överviktig blir jag totalt hämmad. Jag vill inte gå ut! Och absolut inte träffa folk utom mina närmaste vänner!

- Men idag ser du ju hur bra ut som helst! Hur har du burit dig åt för att gå ner alla de där kilona? frågar Pixi. Berätta!

- Ja, bl a genom min realityserie "Kirstie Alley's Big Life" - vill du se? den första episoden finns här!





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...