11 apr. 2007

South Beach Dieten

South Beach är en diet som hjärtläkaren Arthur Agatston i Florida utarbetat, och jag satt och sträckläste om den igår på tåget till Göteborg! berättar Pixi.
Ja, jag åkte till Göteborg över da'n för att vara med på ett seminarium, och precis innan påsk hade jag köpt boken om South Beach dieten för att läsa den över helgen. Vilket jag inte gjorde. Så det blev på tåget istället.


South Beach dieten är en low-carb diet, "den effektiva GI-metoden för varaktig viktminskning". Så presenteras den. Och den verkar MYCKET övertygande.

Dieten är upplagd i tre steg (precis som GI) och boken har menyförslag och massor med recept som jag kommer att testa och recensera, förstås.
Och boken om South Beach dieten köpte jag för 36 kr på Bokus. I pocket. Helt klart bra pris för så mycket innehåll!

Och se'n läste jag tips på 7 enkla steg till en plattare mage i expressen
Det är bra att åka tåg ibland, eller hur? Man får en himmmmla massa läst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har själv funderat på att prova South Beach dieten. Men får väl se när jag sätter igång. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...