23 apr. 2007

La Dolce Vita - After Dark ...



Helt plötsligt längtar Pixi efter La Dolce Vita - det ljuva livet!

Jaaaa! Jag vill verkligen leva lite av det ljuva livet! säger Pixi som var på Cirkus på Djurgården i Stockholm i helgen tillsammans med EB och såg After Dark och deras show.

Kul! är Pixis kommentar. Christer Lindarw är såååå glammig och elegant, men han är sååååå smal! På gränsen till spinkig! Och så undrar jag hur han kan ha hållit sig så fräsch efter alla sena kvällar och nätter och partyn After Dark.

Och det, det fick Pixi svar på:
"Mjölk, det är mitt skönhetsrecept!" Säger Christer!

Mjölk! Det är precis vad min mamma säger också, tänker Pixi.
Men du Christer, kan du ge mig tips på vad jag ska göra för att leva lite mer La Dolce Vita, det ljuva livet nu under våren. Behöver det, verkligen!

" Åh. Ta bara saken i egna händer, så ska du se att det går!" Säger Christer!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...