29 apr. 2007

Carolina "Bimbo" Gynnig - visar sina bröst ...

Carolina Gynning visar upp sina bröst i TV4's Förkväll för Alexandra Pascalidou. Och säger:
Jag är väl lika sexig som er!
Och Alexandra Pascalidou säger:
Grattis! Jag älskar ditt nya jag!
För Carolina Gynning har tagit ut sina bröstimplantat som det var så mycket ståhej om häromsistens när hon satte in dem. Och nu satt hon där i TV studion, strikt klädd i kavaj och svinrygg och visade upp och bollade med sina implantat. Och Pixi, som aldrig riktigt förstått hur sådana där ser ut, kan inte låta bli att förundras.

Ja, jag har blivit begåvad med riktiga bröst. I storlek större. Så jag har aldrig förstått mig på det här med implantat! säger Pixi som tycker att den här mediakarusellen runt Carolina Gynning och hennes bröst och sexliv bara är korkad.

Och igår hos Stina! på SVT1 var Carolina Gynning inbjuden. Och Britt Ekland, som också har implantat. Och Britt sa att hon ALDRIG vant sig vid sina och ska ta ut dem fast hon haft dem hur länge som helst.

Plantaten känns inte som en del av mig!
säger Britt.

Och Carolina Gynning har börjat i terapi. Och kommit på att hon har massor av problem. Men hon ville inte berätta vilka när Stina Dabrowski frågade vilka de var.
Och Pixi, hon hoppas VERKLIGEN att terapeuten kan hjälpa Carolina! För Pixi säger att om man undrar om vilka problem hon kan ha, ja då är det egentligen bara att tänka till lite ...



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...