1 mars 2007

Smala Recept - från Anna Skipper!


Ja, här finns Anna Skippers recept, tipsar Pixi som naturligtvis sett Du är vad du äter ikväll.Och visst är det så att man blir det man äter! Det är jag själv ett levande bevis för, faktiskt! fortsätter Pixi. För om inte jag hade följt min hälsoterapeut Gretas råd om vad jag skulle äta för att bli av med mina eksem, så hade jag fortfarande gått omkring och varit rödfnasig och svullen runt ögonen. Nu, efter fyra veckor, är de HELT borta! Och jag har gått ner 1,5 kilo. Ja, jag tror inte att det är sant! Heeeelt otrooooligt!

Ikväll handlade Du är vad du äter om programledaren Sofia Wistam och stackars Sofia drack sex muggar treo om dagen och tog nässpray var tredje timme för hon var förkyld hela tiden och hon stressade fram och tillbaka mellan det ena och det andra och så ville hon gå ner och träna för hon ville vara med i Tjejvasan ...
Anna Skipper, hon konstaterade att Sofia var tablettmissbrukare och satte henne på ayurvedisk diet och yoga. Ayurveda, det är en urgammal indisk hälsovetenskap som bygger på kropps- och temperamentstyper som hälsogurun Deepak Chopra förespråkar, han som kändisar som Madonna och Agneta Sjödin och Mona Seiliz inspireras av. Och är man inte i balans, enligt ayurveda, så rättar man till det bl a med hjälp av vad man äter.
Sofia, hon klarade det. På 8 veckor. Allt enligt programmet. Det berättar Pixi idag på kvällen den 1 mars ... och hon säger bara en sak till - Du ÄR vad du äter! Helt klart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...