18 mars 2007

Statistik - Pixis Minipoll: Hur mycket vill du gå ner i vikt?

1 003 Pixiläsare har svarat på min enkät Hur mycket vill du gå ner i vikt?
säger Pixi idag på söndagsförmiddagen. Och så här blev resultatet:

  • 30 %, 299 Pixiläsare - vill gå ner 5 - 10 kg
  • 22 %, 218 Pixiläsare - vill gå ner 1 - 5 kg
  • 18 %, 178 Pixiläsare - vill gå ner 10 - 15 kg
  • 14 %, 138 Pixiläsare - vill gå ner mer än 20 kg
  • 11%, 111 Pixiläsare - vill gå ner 15 - 20 kg
  • 3%, 33 Pixiläsare - är nöjda med sin vikt
  • 3%, 26 Pixiläsare - vill gå upp i vikt

Totalt svarade 1 003 personer!


Och vad säger du om resultatet, Pixi? Ja, jag är överväldigad över vilken respons jag fått! säger Pixi.
Tack alla ni som svarat! Och det är intressant att de flesta vill gå ner 5 - 10 kg. Det var precis där jag började också.

Nu har jag gjort en ny mini-poll - Pixi, jag vill läsa mer om ... den finns högst upp i högra spalten. Om du vill läsa om något som inte står med där, skriv det i en kommentar.

Och vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska gå till gymmet!
Och det meddelar en såååååå stolt Pixi idag söndag - för Pixi, hon har kommit igång med träningen! Tro det eller ej!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...