3 okt. 2006

GI Steg 2 - Pixis tisdag 3 oktober

Inte så bra dag idag, avslöjar Pixi. Tänkte nog att jag skulle gå på morgonprom igen men jag snudd på försov mig. Så det var bara att slänga i sig frukost och rusa iväg till jobbet. Och så hände en olyckshändelse på eftermiddagen ...

Frukost: 1 kokt ägg, quinoa&crémefraiche-röra, 1 kopp kaffe med mjölk, 1 omega 2 + 1 multivitamin
Lunch: Fiskgryta, ett helt lass med blandad sallad & kaffe
Middag: Mangoldsoppa, kycklinggryta & quinoa, ugnsbakad banan med lite ädelostskivor & kaffe
Mellanmål då: JAAA! En apfelstrudel på eftermiddagen!! Men varför? Jo, därför att jag hade ett sent eftermiddagsmöte och där bjöds det på sån'a och jag kände mig trött ... Men det var mycket nötter och russin i dom, om nu det kan vara någon tröst.
Träning då? NEJ! Ingenting! Såå dåligt ...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...