9 sep. 2006

Janet Jackson - 80 kg ...



Janet Jackson, 80 kg, går på promenad ... för ett halvår se'n ungefär, läser Pixi i Sunday Mirror
.
Ja, så såg jag ut, berättar Janet. Jag hade ätit upp mej för en roll i filmen Tennessee där jag skulle vara krafig.
"And I was just eating whatever I desired. That was the fun part," säger Janet. Men se'n blev det jobbigt - jag orkade t ex inte göra det som jag brukar göra, engergin försvann. Och det var hemskt att titta sig i spegeln, jag kunde inte hitta nå't som jag gillade hos mig själv. "I HATED my hefty thights and my really big, flabby stomach!"
Och hur gick det med filmen?
Det blev ingen film, för Janet hade för mycket jobb med sitt nya album som kommer ut nu i september... Så hon fick börja banta och gick ner 25 kg på 4 månader!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...