28 aug. 2006

GI - Rivstart Pixis Dag 8

När jag ställde mig på vågen imorse hade jag gått ner 2 kg från förra månda'n när jag började min GI Rivstart. Och vad har jag ätit idag då? Jo,...

GI-Frukost: skinka, lätt-crème fraiche, 1 kopp kaffe, 1 multivitamin & 1 Omega 3
GI-Lunch: Köttfärsfylld paprika med fetaost, vatten, plommon, 1 kopp kaffe (tjatigt? ja, men gott ..)
GI-Middag: Räkor, gurksallad, Olivdressing Super Duper, vatten, kaffe
Mellanmål: vatten, kaffe, mintte och plommon

--- 100% Backlash: en Mocca Shake ... espresso med vaniljglass ...
++100% Prom: Mem och jag gick ut och gick i en timme ungefär nu på kvällen. Och det var inte en dag försent!

Är det inte tjatigt med alla paprikorna, räkorna och skinkan och plommonen? Nej, säger Pixi bestämt, det är ju gott! Så Pixis tips är: Är du på GI, ät den GI-mat du gillar mest!


1 kommentar:

Hannele på Hisingen sa...

Lägg till ägg till frukost, du behöver mer protein, håller dej mätt länge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...