22 aug. 2006

GI - Pixis Dag 1 och Dag 2

Dag 1
GI-Frukost:
1 banan, 1 kopp kaffe (Pixi försov sig och fick rusa iväg till jobbet)
GI-Lunch: grönsallad, boef bourgionenne, ris, vatten, kaffe
GI-Middag: lövbiff, sallad med alfalfagroddar
Mellanmål: jag drack några koppar kaffe, och se'n mintté på kvällen

Jättedålig start på GI:n! Jag försov mig och var ur balans hela förmiddagen ...


Dag 2
GI-Frukost:
2 kokta ägg, 2 skivor skinka, 1 kopp kaffe, 1 multivitamin + 1 Omega 3
GI-Lunch: Köttfärsfylld paprika med fetaost, sallad, äppelpaj (lite) med grädde (lite), vatten, kaffe
GI-Middag: räkor, sallad
Mellanmål: 4 plommon, kaffe, minté

Det gick bättre idag men jag kände mig fortfarande stressad och förmiddagen var hemsk! Jag var jätteirriterad och började gräla med Bie. Har man korkade jobbarkompisar så brukar man ju undvida dem, i alla fall jag, men idag så klarade jag inte av henne bara ... jag exploderade!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...