14 nov. 2006

Tjejsnack - Fikadags ... 5 frågor

  • Hur ofta går du på café, Pixi? Jag ääääälskar att gå på kafé! Men det blir inte så ofta som förut, jag jobbar ju hela dagarna. Helst skulle jag vilja gå VARJE DAG!
  • Vad köper du oftast när du fikar? En latte eller en cappucino.
  • Favoritcaféet? Sturekatten på Riddargatan i Stockholm gillar jag. Små rum, soffor, "gullig" gammaldags stämning och här kan man sitta lääääänge!
  • Vad föredrar du - kaffe, te eller varm choklad? Ja, det blir ju kaffe förstås ...
  • Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika? Inte speciellt mycket ... och speciellt INTE nu, när jag är ska slimma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade dig via Jessica. Alltid lika kul att läsa om viktkämpare.
Ha det bra och lycka till.
Sak kika runt lite till

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...