22 okt. 2006

Pixi Shopping - Röda Gummistövlar City

Nu när det börjar bli höst och regnigt och blött har Pixi föresatt sig att gå ner 5 kilo - och det till jul! Hon ska göra situps varje dag, säger hon, och gå och träna flera gånger i veckan, det lovar hon sig själv dyrt och heligt, OCH, hon ska gå PROMENADER varje dag!

Så det så.

Så det så? Det säger du, Pixi ... och du tror verkligen på det?

Javisst! svarar Pixi optimistiskt som vanligt. För nu har jag hittat dom PERFEKTA stövlarna! För bara 149 kr! På REA! Och dom har kostat 449 kr!
Det är Tretorn, ett JÄTTEBRA märke! Och det bästa, det är att dom inte är höga. Dom har låga skaft, för jag gillar ABSOLUT INTE att gå omkring med höga stövlar när jag går ut och går. Stövlar, det har jag när jag går i högt gräs eller när jag går i skogen. Så dom här, dom är ett riktigt FYND! För bara 149 kr!!! Här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Käcka gummistövlar!

Pixi sa...

Hej Junitjej!
Javisst, och dom är så himmmmmla sköna och bra i sån't här väder som det är i Stockholm just nu ... regn och blött. Och man blir glad när man tittar på fötterna och ser dom röda gummistövlarna! Fast jag tycker att dom är mer som gummiboots, förstås ...
hälsningar
Pixi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...