2 okt. 2006

GI Steg 2 - Pixis måndag 2 oktober

började bra - vågen visade minus 3,5 kg och sedan gav sig Pixi ut på en kort morgonpromenad med stavar!
Ja, säger Pixi, jag var SÅÅÅ EMOT stavgång från början. Det var Mart som ABSOLUT skulle ha mig att pröva för han sa att till och med elitidrottsmän gick med stavar så därför hade han ett par ... men FY vad jag tyckte det var löjligt, speciellt att se en kille med gå med stavar. Det är inte precis vad JAG tycker är manligt ... Men så skaffade jag mig ett par i alla fall. Och imorse gick jag en morgonpromenad. En kort. Men i alla fall. Nu har jag börjat!

Frukost: 2 stekta ägg, 3 skivor stekt skinka, 1 kopp kaffe med mjölk, 1 omega 2 + 1 multivitamin
Lunch: 2 lammfärsbullar (medelstora), ett helt lass med blandad sallad & kaffe
Middag: 4 skivor stekt kalkon, quinoa blandad med äpple&lök, 2 pepperoni med fetaost, 1 skiva ädelost & kaffe
Mellanmål då: Nej, ingenting. Utom vatten och kaffe.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...