24 aug. 2006

GI - Pixis Dag 4

GI-Frukost: 2 kokta ägg, räkor, lite lätt-crème fraiche, 1 kopp kaffe, 1 multivitamin & 1 Omega 3
GI-Lunch: Kalkon med ratatouille, haricotverts, sallad, vatten, 1 kopp kaffe
GI-Middag: Räkor, sallad med alfalfagroddar, Olivdressing Super Duper, vatten, kaffe
Mellanmål: vatten, kaffe, mintte - som vanligt


Idag var jag jättetrött hela da'n, rapporterar Pixi från sin dag 4 på GI. Fast jag tror inte att det beror på GI dieten, utan för att jag inte sov tillräckligt i natt. Och det är ett litet problem för mig. Jag går ofta och lägger mig för sent. En MYCKET dålig ovana helt enkelt, som jag borde göra något åt.
Det är förresten tur att jag gillar ägg för det är det mycket av när man är på GI ...
Sötsug? Nej, det har jag inte känt av, inte idag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...